Bild över Kina

Bild över Kina
Kina - landet som gjort oss till barnfamilj

Sökmotor

Anpassad sökning

11 Januari

Då har vårterminen startat både på arbete och förskola. Dottern fick gå två dagar förra veckan och det blev en mjukstart. Hon var helt slut efter dagens slut och nu kommer femdagarsveckorna.

Jag tycker att man redan nu märker att det börjar bli lite ljusare på morgonen och eftermiddagen, även om det fortfarande är mörkt när jag går hemifrån och när jag kommer hem. Men, varje dag blir det lite mer ljus - underbart!

Jag har gått igenom dotterns garderob och nu finns bara några ex av storlek 104 kvar annars använder jag 110 mestadels.

Det har varit töväder också i helgen, så den lilla snön vi hade är snart borta. Jag hoppas dock att det kan bli en period med snö och lite kyla igen.

Det ska bli intressant att se när rykten kommer om nästa batch, och om CCAA hinner skicka iväg innan Spring Festival kring 25-26 januari. Det återstår att se.

Ha en bra vecka!

Inga kommentarer: