Bild över Kina

Bild över Kina
Kina - landet som gjort oss till barnfamilj

Sökmotor

Anpassad sökning

25 Maj

Sitter vid datorn och håller på att lägga in en massa gamla CD-skivor i en nyinförskaffad iPod. Det senaste i musikväg jag har som är portabelt är en freestyle! Den är säkert 20+ år gammal. Så, jag laddar in och laddar in. I den finns även dotterns många ljudsagor och barnvisor. En kinesisk barnskiva är också med.

Jag och dottern har ansökt om pass och i och med det behövs en ny "background"-blankett fyllas in och skickas till organisationen. Jag var tvungen att leta fram gamla instruktioner för hur många kopior som behövs av pass och av blanketten. Lite ringrostig är jag allt, det är ju över fyra år sedan sist jag fixade med adoptionsansökan. Det känns nästan lite roligt att ha något för händer vad gäller adoptionsfronten.

Annars har vädret varierat mellan sol och regn ungefär varannan dag de senaste dagarna. Jag hoppas på fint väder till helgen.

Inga kommentarer: