Bild över Kina

Bild över Kina
Kina - landet som gjort oss till barnfamilj

Sökmotor

Anpassad sökning

7 Maj

Bloggen har var ouppdaterad under våren. Anledningen är tekniska problem. Min gamla trotjänare till laptop accepterar helt plötsligt inte vissa sidor på Internet bland annat denna blogg. Vad det beror på vet jag inte.

Nu har jag således uppdaterat med lite små berättelser om barnen under den här våren.

Jag funderar också på om det finns intresse att följa oss vidare, jag ser på statistiken att det är en del folk som går in på sidan. Jag vore tacksam om ni kunde skriva en kommentar så jag vet om det finns någon idé att fortsätta skriva här.

I helgen som varit har jag och barnen arbetat i trädgården. Det är rensat och planterats lite nya plantor. Sonen har varit ”behjälplig” med krattning på diverse ställen… Han är dock enkel att ha med bredvid sig, han underhåller lätt sig själv en längre stund. Annars hade det varit svårt att få något uträttat. Jag var tacksam för det fina vädret vi hade förra helgen.

Inga kommentarer: