Bild över Kina

Bild över Kina
Kina - landet som gjort oss till barnfamilj

Sökmotor

Anpassad sökning

15 April

Utmaningen om TV

TV-serier jag följt som liten: Lilla Huset på Prärien, Razzel, Varuhuset, Fragglarna, Fame, Maktkamp på Falcon Crest, Dallas, Drutten och Gena
TV-serier jag följt som tonåring: V, Nord & Syd, Macahan
TV-serier jag föjt som yngre vuxen: Beverly Hills, Melrose Place, Efterlyst, Rederiet, Glamour
TV-serier jag följt som lite mindre ung vuxen: Robinson, Cityakuten, Arkiv X
TV-serier jag följer nu som tant: Anna Pihl, CSI, OCC (motorcyklar), diverse veterinärserier
TV-serier jag aldrig tittar på: De flesta nu förekommande serier
TV-serier jag inte fattar: De flesta nu förekommande serier
TV-serie som var riktigt kass: Pang i bygget
TV-serie som kändes fin: Lilla Huset på Prärien
TV-serier jag mest längtar efter att se: ??

Minnet är inte det bästa, inte helt lätt att komma ihåg vad man ägnade sin tid åt förritiden, och nuförtiden finns den inte...

Inga kommentarer: