Bild över Kina

Bild över Kina
Kina - landet som gjort oss till barnfamilj

Sökmotor

Anpassad sökning

30 April

Nu har bland annat en organistion i Danmark gått ut med att barn är matchade fram till LID 051101. Eftersom CCAA inte uppdaterat sin sida antar jag att det interna system som adoptionsorganisationerna nu får betala för är i bruk. När våra svenska organistioner väljer att gå ut med den informationen återstår att se, de är ju inte alltid lika snabba har jag förstått.

Grattis till alla de som snart får ÖB och BB, jag vet att vår organisation i alla fall har ett par grupper inom ramen för detta LID-datum.

Nu får vi se hur det blir med nästa batch - i maj - hur långt CCAA kommer då. Enligt vad jag har läst på olika siter verkar november 2005 och mars 2006 vara "stora" månader med många LID. Hoppas det inte tar alltför lång tid att gå igenom november i alla fall.

Snart dags att gå hem, sitter och bloggar på jobbet.... :-)

2 kommentarer:

Applecore sa...

Enl RQ finns det en möjlighet att klara av november i augusti - det låter bra tycker jag :-) Trevlig helg!

Siri sa...

Hej!

Ja, vi får väl hoppas att det blir så. Önskar sååå att CCAA snart börjar matcha 2006 års LID...