Bild över Kina

Bild över Kina
Kina - landet som gjort oss till barnfamilj

Sökmotor

Anpassad sökning

13 November

Snart ännu en arbetsvecka slut, i morgon är jag och dottern lediga för både utvecklingssamtal och läkarbesök. Därefter tänkte vi ta en tur på stan för att leta efter present till en kusin som fyllt år samt leta efter några mjukisbyxor till dottern, eftersom ett par har börjat bli lite korta i benen. Till mig måste jag hitta nya strumpor, då en del av mina har tappat resårfunktionen och ständigt och jämnt åker ner i hålfoten så jag måste stanna var 5:e meter och dra upp dem. Ett par strumpor har dessutom gått sönder på det viset, då jag dragit lite för hårt... Strumpor är väl inte det roligaste att köpa, men nödvändigt.

Annars till helgen är det ridning igen.

Nästa vecka dags för fotografering på förskolan, jag hoppas fotona av dottern blir lika bra som förra året, då fotografen tydligen sagt "krokodilfis" och dottern skrattade gott åt det.

Ha en bra helg!

Inga kommentarer: