Bild över Kina

Bild över Kina
Kina - landet som gjort oss till barnfamilj

Sökmotor

Anpassad sökning

3 Februari

Hej alla läsare!

Det var ett tag sedan jag skrev. Veckor och helger är fyllda av aktiviteter och jag tycker tiden går så fort. Det är mest bara måndag och fredag i veckan känns det som. Har ni märkt att ljuset börjar komma tillbaka? Det är ljust när jag är framme vid mitt jobb vid 7.45 tiden ungefär. Underbart! Vi har dessutom nu snö och kallt, och snön lyser ju upp en del också.

Nu är det officiellt att CCAA matchade till 2 mars 2006. Dessutom är det också klart att ansökningar inloggade till och med 31 mars 2007 är granskade!

På torsdag ska jag ut och äta middag med arbetskamraterna vilket jag ser fram emot. Vi är uppemot 50 tjejer, tanter och damer som ska träffas. Kul!

Inga kommentarer: