Bild över Kina

Bild över Kina
Kina - landet som gjort oss till barnfamilj

Sökmotor

Anpassad sökning

31 Juli

Sista dagen i juli. Enligt senaste beräkning på http://chinaadoptionforecast.com/ skulle vi få barnbesked i augusti 2010. Jag hoppas att vi snart kan börja räkna ned månaderna fram tills dess.

I dag har vi varit och kompletterat hyllor till vår skjutdörrsgarderob. Nu har vi jobbat med att försöka bringa lite ordning i oredan. Dock kommer det ta lite mera tid innan jag är fullständigt nöjd. En hel del kommer nog rensas ut och skickas iväg. Vi har alltför mycket av många saker.

Det är i dag sista semesterdagen för min del. Jag har varit ledig i fem veckor och det har känts lyxigt värre, men jag är nöjd med ledigheten och det känns ändå OK att börja jobba nästa vecka. Maken och dottern har en vecka kvar och åker och hälsar på dotterns farmor ett par dagar nästa vecka.

Ikväll ska vi på bio och se Ice Age 3, vilket dottern länge sett fram emot. Hoppas att den är bra!

Inga kommentarer: