Bild över Kina

Bild över Kina
Kina - landet som gjort oss till barnfamilj

Sökmotor

Anpassad sökning

20 September

I dag har jag hittills haft en jättebra söndag. Jag har hunnit med en massa "måsten" som jag nu tagit tag i. Framför allt gäller det fönsterputsningen av övervåningens fönster. Gardiner är också bytta i ett fönster. Dessutom har vi bäddat rent i sängarna och jag har tvättat föregående sängkläder som hänger UTE på tork i det vackra höstvädret. Det gäller att passa på innan det inte går längre.

Dottern har lekt med en grannflicka, hoppat hopprep, målat med vägkritor osv. Mannen har klippt häcken på framsidan, klippt ner en buske på framsidan och nu klipper han gräset på framsidan. Återstår nu häckarna på baksidan, men det får nog bli en annan helg.

I eftermiddag är det dags för dotterns simskola igen. Nu är det pappas tur att följa med. Jag stannar hemma och ordnar med middagen.

Jag hoppas att vi nästa vecka får mer besked om nästa batch och vad cut-offen blir denna gång.

Inga kommentarer: