Bild över Kina

Bild över Kina
Kina - landet som gjort oss till barnfamilj

Sökmotor

Anpassad sökning

9 Maj

Fortsatt sjukstuga här hemma, men nu är det mer jag som är sjuk. Jätteförkyld på alla ställen man kan vara det... Det blir inte bättre av att högsommarvärmen kom just denna vecka, usch för förkylning och mycket varmt väder samtidigt. Nu får jag hoppas att förkylningen försvinner och att sommaren stannar kvar.
Sonen är mycket bättre men har en del snuva och hosta kvar. Jag hoppas att han är bra i slutet av veckan då vi har aktiviteter inplanerade.
Vi var och såg på en dansuppvisning i eftermiddags där dottern var en av dansarna. De var jätteduktiga allihop.
Vi har blivit med platt-TV också, efter alla år. Maken är lika glad som barn på julafton, själv bryr jag mig inte särskilt om sådan teknik.
Håll några tummar för mig att jag snart blir bättre, så att jag kan njuta av våren!!

Inga kommentarer: