Bild över Kina

Bild över Kina
Kina - landet som gjort oss till barnfamilj

Sökmotor

Anpassad sökning

14 Juni

Ojojoj vad det var länge sedan jag var här och skrev. Vet inte ens om någon läser min blogg längre. Om du gör det, vänligen skriv en kommentar.

Tiden räcker inte riktigt till nuförtiden när man är småbarnsförälder. Mycket har hänt utvecklingsmässigt med den lille sonen och han är rolig också! Han verkar kunna "skoja" en del! Dessutom är han en busig kille med stor uppfinningsrikedom :-). Han har så smått börjat säga några ord vilket jag tycker är roligt. Han går också numera och det går allt snabbare med de små trumpinnarna till ben han har. Snart springer han väl ifrån mig skulle jag tro.

Dottern har fått sommarlov och tog semester från familjen och ägnar nästan en vecka åt att umgås med morföräldrarna. Vi får rapporter dagligen om vad de haft för sig. Det är roligt att de trivs så bra tillsammans.

Nu ska jag gå till sängs, det har varit en lång dag. Gäsp

3 kommentarer:

Litenlängtan sa...

Jag kikar in här då och då...
Det är spännande att höra lite om hur vardagslivet ter sig i en adoptivfamilj - kanske inte så stor skilland från andra familjer!
Kram

Isabel Turner sa...

Jag läser din blogg sen länge, det är alltid spännande att läsa hur det är för andra adoptivfamiljer.

Kram

Isabel

Siri sa...

Hej Isabel och Litenlängtan! Kul att ni skriver att ni är inne och kikar. Jag ska försöka skriv oftare, men tiden är knapp ibland.