Bild över Kina

Bild över Kina
Kina - landet som gjort oss till barnfamilj

Sökmotor

Anpassad sökning

30 November

Nu har vi fått snö här i stockholmstrakten. Och det är mysigt tycker jag just nu, det är advent på söndag. I dag kom mina nya julgardiner hem från Jotex där jag beställt dem. I helgen blir det att sätta upp dem. Jag har lyckats vara på jobbet i två hela veckor nu utan att vabba. Dock hade jag en semesterdag i går, men det räknas ju inte.. I helgen vankas det Globen Horse Show med dottern och mormodern. Vi tre tjejer ska dit och ha skoj. Det är en för tidig julklapp till dottern från sin mormor.

I helgen är det tänkt att vi ska baka lite pepparkakor också för att få in juldoften i huset.

Nästkommande vecka ska jag på utbildning. Det ska bli intressant.

Ha en trevlig helg!

Inga kommentarer: