Bild över Kina

Bild över Kina
Kina - landet som gjort oss till barnfamilj

Sökmotor

Anpassad sökning

5 Januari

600 dagar står det i dag på min räknare längst ner. Det betyder att det är 600 dagar sedan vi blev inloggade i Kina. Jag skulle tro att vi har åtminstone 400 dagar kvar, om inte lite mer. Kanske blir det en 4-siffrig väntan denna gång?

Snart är det också ett år sedan jag började den här bloggen. Det känns inte så länge i alla fall.

Jag har haft närmare 7000 besökare, i snitt 19 besökare per dag. Jag har haft besökare från Los Angeles, Bulgarien, Danmark, Norge, Finland och Sverige. De två första kan jag tänka mig kanske är några som brukar besöka min blogg, men som kanske var på resande fot just då. En hel del nya orter i Sverige dyker också upp, vilket är roligt att se.

Förutom att jag även skriver en dagbok över vår väntan på nästa barn samt dagbok för dottern, så är bloggen ett komplement till dessa böcker.

Det vore roligt om du som besökare kan skriva ett inlägg och berätta om du haft nytta av min sida? Är det något som saknas?

Välkomna att fortsätta läsa om vår längtan och väntan och livet som barnfamilj även under 2008!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej.
Lämnar ett litet spår efter mig. :-) Jag läser. Följer så många adoptionsbloggar jag kan hitta, men vissa läser jag tätare än andra. Tack för att du skriver.