Bild över Kina

Bild över Kina
Kina - landet som gjort oss till barnfamilj

Sökmotor

Anpassad sökning

15 Februari

Jaha, så är en arbetsvecka till ända. Den här veckan har gått fort, jag har fått byta kontor och det har tagit sin lilla tid att packa, rensa osv.

Vi har passerat Alla Hjärtans dag och min man kom hem med varsin ros till sina tjejer! Jag fick en röd ros och dottern en rosa ros. Hon verkligen älskar att få blommor!! Det är lite roligt tycker jag, att hon uppskattar det. Själv fick jag ett hjärta som hon ritat på dagis, och det värmer mitt hjärta!!

Nu har vår organisations väntande familjer med LID i december 2005 fått sina barnbesked utringda! Det är alltid lika kul att få läsa om dessa underbara samtal som lyser upp vinterhimlen så.

I helgen är det en massa roligheter inplanerade. Jag och dottern ska bland annat till ett "lekställe" med hoppkuddar, rutchkanor osv tillsammans med goda vänner.

Ha en trevlig helg!

Inga kommentarer: