Bild över Kina

Bild över Kina
Kina - landet som gjort oss till barnfamilj

Sökmotor

Anpassad sökning

29 Juli

Feber, halsont och 9 år i huset. Jag fick en dunderbrakande förkylning i helgen när vi var och hälsade på dotterns farmor. Jag har haft kring 39 graders feber i cirka 30 graders värme... Inte att rekommendera. I morse var det första gången sedan i lördags jag hade normaltemperatur. Nu är det bara halsen som ska bli bra också.

I dag har vi bott i vårt hus i hela 9 år! Vart har tiden tagit vägen? På dessa år har vi hunnit med att göra en hel del förändringar både inomhus och utomhus. Jag tror personligen att man aldrig blir färdig med ett hus. När man gjort om allt en gång, så är det bara att börja om från början!!

Nästa vecka är det arbete och dagis återigen. Jag ska börja åka kommunalt då mannen behöver bilen till arbetet från och med nu. Jag går ner i arbetstid också, för att det ju tar tid att åka kommunalt.

Dottern har fått en härlig sommarbrun nyans som jag avundas henne. Sådant pigment är inte jag beskaffad med. De pigmenten fick min storebror, jag blev utan!!!

Inga rykten om nästa batch ännu, men de bör väl börja komma snart skulle jag tro, alltså ryktena. Jag ser fram emot OS och ser fram emot när det är över...

Ha det så gott där ute i sommarsverige!

Inga kommentarer: