Bild över Kina

Bild över Kina
Kina - landet som gjort oss till barnfamilj

Sökmotor

Anpassad sökning

1 Mars

I dag när jag vaknade hade jag bara mig själv att ta hand om. Det blev så att jag valde att ställa om klockan en timme och sova vidare! Underbart! Dock saknar jag dotter när hon är borta. Ikväll kommer hon hem igen.

I dag hoppas jag att "hela världen" får veta vilket cut-off datum som är det korrekta. Jag vill "bocka av" i min statistik de dagar som försvinner framför oss. Sedan hoppas jag att mars går fort så nästa omgång barnbesked kommer. Så här otålig har jag inte varit förrän nu, när ljuset i tunneln blir allt större.

UPDATE: En del europeiska länder har tydligen fått BB till organisationerna. Det är oklart vad cut-offen är men de som fått BB till organisationerna verkar vara upp till LID 11 april. Så, åtminstone sex dagar. Skulle tro att det är det korrekta datumet.

UPDATE 2: Nu verkar det som om den 11 april är cut-offen. Många har fått barnbesked utringda i dag, först i Europa och nu några amerikanare. Så, officiellt räknar jag det som att vi ligger 34 dagar efter! WOW

Inga kommentarer: