Bild över Kina

Bild över Kina
Kina - landet som gjort oss till barnfamilj

Sökmotor

Anpassad sökning

23 April

Helgen har gått i shoppingens tecken. Jag har varit i Ullared och shoppat på Gekås tillsammans med två andra tjejer i helgen. Det blev en liten husmorssemester. Vi har shoppat och skrattat hela helgen. Jag har fyllt på barnens garderoben och makens lite grand samt min egen. Lite inredningsdetaljer har också inköpts liksom presenter till familj och släkt. Ny resa har vi planerat till 2013 med samma härliga tjejer.


Maken fick ta en dag ledig från arbetet och ta hand om familjen. Han verkade ha saknat mig, ibland är det bra att komma ifrån varandra!

Denna vecka har vi bokat in ett besök på sonens förskola, där han ska börja i augusti. Det ska bli intressant att besöka dem. Dottern gick på samma förskola och en av personalen finns kvar sedan dess. De övriga har jag hälsat på men inte pratat så mycket med.

Inga kommentarer: