Bild över Kina

Bild över Kina
Kina - landet som gjort oss till barnfamilj

Sökmotor

Anpassad sökning

28 Januari

Så, då var det avklarat! Dottern har sovit borta för första gången utan vare sig mamma eller pappa med och allt gick jättebra! Vi föräldrar hade en biokväll med goda vänner och fick möjligheten att sova ut på morgonen. Jag vaknade hyfsat tidigt, men känslan av att kunna ligga och dra sig utan att någon står vid sängen och säger "mammaaa, jag är hungrig, jag vill ha frukost!" var ganska skön. Även om det kändes ovant och lite konstigt att hon inte delade söndagsmorgonen med oss.
Skönt att veta att det fungerar att hon sover borta om vi ska göra något barnfritt.

Så var denna helgen över. En ny vecka börjar och den kommer gå rasande fort skulle jag tro. Jag ser fram emot fredag, då jag ska på tjejmiddag med mina gymnasiekompisar! Det brukar alltid vara trevligt.

1 kommentar:

Applecore sa...

Skönt att höra att allt gick bra med borta-sovandet. Nästa vecka får vi förhoppningsvis reda på hur stor grupp som får BB denna omgång - alltid något att se fram emot!