Bild över Kina

Bild över Kina
Kina - landet som gjort oss till barnfamilj

Sökmotor

Anpassad sökning

Start på min blogg!

Hej!

Första gången jag gör en egen blog! Jag har läst många andras och tycker mycket om att skriva ner mina tankar och funderingar kring vår väntan på ett till adoptivbarn från Kina.

Jag och min man har således en dotter från Kina som blir hela 4 år i år! Vi kom hem under 2005 med henne och tiden har verkligen gått fort. Efter föräldraledighet har jag börjat arbeta igen under hösten 2006. Under 2006 gjordes en hemutredning och vi skickade vår ansökan till Kina i maj 2006 och har nu väntat i 8 månader. Vem vet hur länge till vi får vänta på ett barnbesked? Men som man säger, den som väntar på något gott väntar aldrig för länge??

2 kommentarer:

Applecore sa...

Hej! Vad kul med en till blogg om att längta barn från Kina. Jag lade till dig som länk på min sida. Hoppas att det är ok. Hör av dig annars!

Siri sa...

Hej applecore!
Självklart får du lägga till min blogg på din sida. Välkommen att läsa min!