Bild över Kina

Bild över Kina
Kina - landet som gjort oss till barnfamilj

Sökmotor

Anpassad sökning

25 Februari

Då är helgen slut, den gick fort! Vi har haft gäster hemma som precis har åkt hem till sig. Ibland skulle man vilja arbeta 2 dagar och vara ledig 5!!

Det här med att sköta hemmet, ha småbarn, hämta-lämna på dagis osv går inte riktigt ihop sig! Jag har fått sänka kraven, även om jag aldrig varit någon pedant, så känns det att man inte riktigt hinner med. Jag skulle behöva en hel helg för mig själv att i lugn och ro få gå igenom alla högar osv för att bringa lite ordning. Dock finns det ingen sådan helg och samtidigt skulle jag inte vilja avvara familjen för det..

Hoppas det snart kommer lite rykten att frossa i från RQ (Rumor Queen) eller andra siter så allt kommer i rullning igen. Vet ej om personalen på CCAA är lediga ytterligar en vecka eller så.

Ha en bra ny vecka i morgon!

2 kommentarer:

Joma sa...

Hej! Kikar tillbaka! Kul att hitta några som också väntar från Kina. Jag förstår att det är nummer två ni väntar på. Jag är så nyfiken på hur det gått för de som redan kommit hem med ett barn... Har 100 frågor, men ska inte bombardera dig med dem... i alla fall inte just nu.
Ha det bra!
/ Joma

Siri sa...

Hej Joma!

Det är bara att komma med frågor!!! Det är roligt att kunna dela med sig om någon vill ta del av hur allt gått till.