Bild över Kina

Bild över Kina
Kina - landet som gjort oss till barnfamilj

Sökmotor

Anpassad sökning

28 Februari

Jaha, så det är sista dagen i denna korta månad. En fördel är ju att nästa lön kommer snabbare än vad det vanligtvis skulle ha gjort (med 2-3 dagar!). Alltid något. Dessutom går vi in i den första vårmånaden, även om jag, när jag tittar ut genom fönstret, skulle kunna tro att det är december eller något...

Rykten från RQ (dock ej hon själv som skrivit, utan under "Forum" på hennes sida) är att det kanske börjar ramla in BB snart (även om vi i Sverige alltid väntar några veckor extra, har inte lyckats förstå hur amerikanarna gör, får de BB på kinesiska och själva får ordna med översättning???). Vore roligt om något kunde hända på BB-fronten eller på granskningsfronten för den delen. Jag kanske verkar tjatig, men att få maj 2006 att bli färdiggranskad känns viktigt!!!

Folk på jobbet och andra runtomkring oss börjar fråga "när får ni nästa barn?" osv, och det är ju svårt att säga förstås. Jag tror att vi med LID i maj 2006 kanske får BB från januari - mars 2008 eller så.. Således ett år kvar att vänta.

Tur att man har en del att se fram emot i alla fall. Vi har en del kortare och längre resor planerade under det kommande halvåret. Får försöka hitta något till hösten att göra också, så tiden går något fortare.

Jaha, sista inlägget för februari månad. Ses igen snart!

2 kommentarer:

Applecore sa...

Hoppas också att maj ska vara färdiggranskade (läste att de pågår granskningar av maj-handlingar i a f)! Då kan vi som har mars-handlingar också andas ut :-)

Jag gillar förresten dina fina bilder som du lägger överst i bloggen - är de tagna under senaste Kina-resan?

Siri sa...

Hej applecore

Ja, jag försökte hitta en del neutrala bilder att använda från resan, utan personer som kan identifieras. Kul att du uppskattar bilderna. Kanske dags att byta snart igen???