Bild över Kina

Bild över Kina
Kina - landet som gjort oss till barnfamilj

Sökmotor

Anpassad sökning

31 Augusti

Så, nu har helgen gått med alla kalas och ridlektion. Dottern fick rida ute på samma ponny som förra helgen och det var nog bra. Dock anses denna ponny vara den hungrigaste av alla på stallet, så mulen ner i gräset hela utritten mer eller mindre!!

Kalasen var roliga. I går kväll var vi hemma efter läggdags och dottern somnade sedvanligt i bilen. Vi har lärt oss att det är bra att byta om till pyjamas, borsta tänder osv innan man sätter sig i bilen. Sedan är det bara att bära in till sängen. I dag var det 6-års kalas med en massa roliga lekar för barnen (jag var med som enda förälder, dottern vågar inte riktigt stanna själv på kalas ännu) så jag deltog till viss del som lekmedhjälpare.

Alla mina annonser på Tradera har fått bud, så ikväll blir det till att se hur mycket "rikare" vi blivit på försäljning (det handlar om tresiffriga summor - inte miljoner!). Det är första gången som allt jag säljer blir sålt samtidigt. Får se om jag hinner lägga ut fler annonser ikväll redan. Kul! Pengarna läggs på ett separat konto och kommer antingen användas till att köpa större kläder till dottern, ridutrustning eller annat nödvändigt.

I morgon börjar hösten officiellt. Min man har köpt sig en ny höstjacka och jag blev sugen på en liknande. Får se om jag kommer iväg och köper en själv.

Inga kommentarer: