Bild över Kina

Bild över Kina
Kina - landet som gjort oss till barnfamilj

Sökmotor

Anpassad sökning

2 Augusti

Jag har passerat 150 inlägg i och med föregående inlägg! Det är alltid lika kul med statistik, i snitt har jag skrivit 8 inlägg i månaden sedan starten januari 2007.

Nu är semestern för oss slut. I veckan gjorde vi ett besök på Gröna Lund tillsammans med goda vänner och deras barn. Det blev en heldag, från det öppnade tills det stängde! Både föräldrar och barn åkte väldigt många karuseller/attraktioner så åkbandet var ett bra köp. Dottern tyckte mycket om "lilla Vikingen" och "Elefanterna". Jag provade "Uppskjutet" och det var verkligen en upplevelse jag sent kommer att glömma.

Ikväll kommer mormor och morfar på grillning hemma hos oss. Kanske får vi användning av vårt nya tak över uteplatsen som blev färdig under semestern, då det visar regn på väderprognosen. Ohh, jag längtar efter regnet nu. Jag är ingen vän av extremt varmt väder, så den senaste tidens värmebölja har varit lite för mycket för min smak.

Inga rykten om kommande batch och cut-off. Hoppas få se något i början av nästa vecka.

Inga kommentarer: