Bild över Kina

Bild över Kina
Kina - landet som gjort oss till barnfamilj

Sökmotor

Anpassad sökning

16 Oktober

Det börjar bli allt mörkare om kvällarna, har ni märkt det? Dessutom mörkt och skumt om morgnarna när det är dags att gå iväg till förskolan. Jag letade febrilt efter en reflex i morse och hittade en reklamvariant.

Jag börjar längta efter lite rykten om nästa omgång barnbesked. Har inte lyckats läsa något om det i alla fall. Några verkade få BB från den 16 februari enligt RQ:s sida, men CCAA verkar inte ha uppdaterat om att den 16 februari skulle vara klar.

I morgon är det fredag och dottern ska få rida igen lektionen hon "missade" förra lördagen efter avramlingarna. Hon ser fram emot att rida två dagar i rad. Själv har jag ett megastort blåmärke på höger vad efter min vurpa och ont i höger axel fortfarande. Jag hoppas blemmorna och ontet försvinner nästa vecka.

Jag var iväg och veckohandlade själv ikväll och det var riktigt skönt! Ingen stress runt i affären, träffade på några bekanta som jag bytte några ord med utan att bli avbruten och dragen i jackan. Det är verkligen sällan jag har tid helt för mig själv, och även om det nu gällde att handla mat (som inte är min favoritsysselsättning, snäppet bättre än att plocka upp matvarorna) så var jag ju i alla fall själv. Två små julklappar inhandlades till dottern (Pokemon-kort) så nu har det börjat!!

Inga kommentarer: