Bild över Kina

Bild över Kina
Kina - landet som gjort oss till barnfamilj

Sökmotor

Anpassad sökning

14 Mars

Tro´t eller ej, men jag har efter 26 år sett en Melodifestivalfinal! Jag tittade som yngre tonåring och tyckte inte att det var roligt. Sedan dess har jag valt att inte följa tävlingen. Nu är det röstning skulle jag tro, har precis nattat dottern. Hon var inte särskilt intresserad av att titta på festivalen.

I dag har dottern och maken åkt skridskor igen. Dottern blir allt modigare och duktigare att åka. Det var sannolikt sista gången för allmänheten i vår lokala ishall, så det blir till att vänta till hösten för att åka nästa gång.

I morgon blir det sovmorgon för mig, då resten av familjen bänkar sig framför morgon-bolibompa. Det är alltid skönt att få ligga och dra sig en söndagmorgon.

Inga kommentarer: