Bild över Kina

Bild över Kina
Kina - landet som gjort oss till barnfamilj

Sökmotor

Anpassad sökning

23 Januari

I dag har jag haft denna blogg i tre hela år. Vart har tiden tagit vägen egentligen?

Nåja, i dag har familjen köpt sig en ny kamera, en Canon EOS 1000d. Efter diverse installationer testade jag att ta några foton. Det är en del saker att lära sig och man måste sätta på kameralins och annat, antar jag efter varje gång man haft kameran i väskan. Så, det är inte bara att fota helt spontant antar jag. Det blir intressant att se fotona i datorn sedan. Dottern fick den "gamla" digitalkameran att använda, dock ej att användas som leksak. Hon har provat att fota sina mjukdjur, affischer, mig, hennes pappa i färd att städa i badrummet osv. Kanske kommer hon tycka om att fotografera precis som jag?

Inga kommentarer: