Bild över Kina

Bild över Kina
Kina - landet som gjort oss till barnfamilj

Sökmotor

Anpassad sökning

14 September

Jag har fått höra att vi snart ska få veta vår grupps deltagare med adresser och telefonnummer. Ser fram emot det. Då kan man ju se om det finns några i närheten av oss själva.

I dag har jag varit och gjort min plikt som medborgare i detta vårt avlånga land. Jag gick och röstade. Känns skönt att ha det gjort, så jag slipper stressa i helgen med detta då vi har en hel del planerat.

Jag har börjat titta lite på packning av sonens del av en resväska! Det är ett antal veckor kvar, men jag kunde helt enkelt inte låta bli. Jag har försökt välja kläder i två olika storlekar och försöker i den mån det går att alla kläder mer eller mindre går att matcha. Lämna in på tvätt lär vi bli tvungna att göra. Tanken är att dottern och sonen ska dela resväska, vi får se om det kommer att få plats. Vi kommer ha med tre olika typer av selar, vilka också kommer ta lite plats. Dotterns kläder har jag inte börjat packa då en del kommer användas under tiden fram till resan.

Inga kommentarer: