Bild över Kina

Bild över Kina
Kina - landet som gjort oss till barnfamilj

Sökmotor

Anpassad sökning

19 September

Helgen har gått i det sociala livets tecken. I fredags var jag på tjejmiddag med mina gamla gymnasiekompisar, på lördagen hade vi gäster till middag och i dag hade vi gäster till lunch. Det har varit både äldre och nyare bekantskaper. Trevligt värre! Jag vill ha mycket att göra så tiden går fort tills det är dags för oss att resa. Jag hoppas att vi alla håller oss friska och krya den närmaste månaden eller så, fast ännu hellre längre än så förstås.

I dag har det varit hyfsat vackert väder och tvätten fick torka utomhus. Nu doftar kläderna friskt av höst.

Jag och maken har varit och röstat till riksdag, landstinget och kommunen. Jag gjorde det tidigare i veckan och maken i dag. Nu blir det till att sitta framför TV:n för att se hur det går. Kanske orkar vi inte se hela sändningen, det är ju en dag i morgon också!

Inga kommentarer: