Bild över Kina

Bild över Kina
Kina - landet som gjort oss till barnfamilj

Sökmotor

Anpassad sökning

1 Mars

Jaha, då går vi in i mars månad! I natt hade det kommit mera snö och den var mycket tung måste jag säga. Jag har dottern i vagn för att gå till dagis med och vi som har en brant nedförsbacke från vårt hem, kände MOTSTÅND i nedförsbacken. Ni kan ju gissa hur det kändes i uppförsbacken till dagis sedan... Puh.

Jag sa till min man R i går kväll att vi kanske i höst ska ha vadslagning om vilken månad vi får BB!!! Att vi vi familjen lägger en slant och den som vinner får pengarna (de stannar ju inom familjen i alla fall), men han var lite tråkig och tyckte att BB kommer när det kommer... Något måste man ju hitta på.. Jag får väl ha vadslagning med dottern...

Nehej, kanske ska man jobba lite också, inte så bra att sitta och blogga på arbetstid..!!-:)

Inga kommentarer: