Bild över Kina

Bild över Kina
Kina - landet som gjort oss till barnfamilj

Sökmotor

Anpassad sökning

22 Juni

Jag såg just på räknare längst ner på sidan att jag har passerat 19 000 sidvisningar av bloggen. Jag har bloggat och babblat i 3,5 år snart, det har blivit en del med andra ord.

Jag har också funderat på vad jag ska göra med bloggen när vi väl fått vårt andra efterlängtade barn. En del bloggar jag läser slutar att blogga i och med att man fått barnet. Då är det ju ingen "längtan" längre som bloggnamnet antyder.

Skulle det vara intressant för er läsare att höra om hur det är att vara tvåbarnsfamilj? Eller är det själva processen fram tills vi får barnet som ni är intresserade av? Skriv gärna en kommentar, det kan vara bra för mig att veta. Sedan får ni ju förstås gärna kommentera andra inlägg.

Inga kommentarer: