Bild över Kina

Bild över Kina
Kina - landet som gjort oss till barnfamilj

Sökmotor

Anpassad sökning

28 Juni

Då var midsommarhelgen över. Det hela startade med att jag blev dunderförkyld dagen innan Midsommarafton. Halsont, snuva och huvudvärk. Preparerade mig med näsdroppar och Alvedon. Själva Midsommaraftonen tillbringades tillsammans med goda vänner och deras familjer. Vi var sex vuxna och fem barn. Vi åkte till en festplats med Midsommarstång och dans. Barnen köpte lotter men ingen vinst. Efter det traditonella firandet åkte vi hem till en av familjerna för sillunch och på kvällen grillning. Jag kände mig inget vidare så jag och dottern gick hem vid 22-tiden ungefär. Mannen kom hem en timma senare.
Hela helgen har jag känt mig krasslig, så lördagen blev jag mest i vilande ställning medan mannen och dottern var på annat håll. Känner mig bättre nu, men inte helt bra. Hoppas dock att förkylningen snart går över då det inte är någon höjdare att vara dunderförkyld i den här värmen.

Nåja, slut på gnället. Den här veckan hoppas jag att vi får höra lite rykten om nästkommande batch. Jag är mycket spänd och nyfiken på hur långt de kommer den här gången.

Inga kommentarer: