Bild över Kina

Bild över Kina
Kina - landet som gjort oss till barnfamilj

Sökmotor

Anpassad sökning

28 Juli

Jag har nu snart haft fyra veckors ledighet. Den första veckan var jag och dottern lediga själva medan maken slet sin sista vecka före sin ledighet. När han väl var ledig åkte vi på camping-semester tillsammans med goda vänner till en liten ort på västkusten. Vi fick uppleva varannan-dagsväder då. En dag ägnades åt Liseberg. Dessutom besökte vi Gekås och Ullared! Min man har tidigare sagt att han ALDRIG skulle sätta sin fot där, men eftersom vi var så pass nära när vi campade så fick jag med både honom och dottern dit!
När veckan gått åkte vi via min brors lantställe i Småland där vi stannade några dagar för att sedan resa hem. Efter ett par dagar hemma för att packa upp och tvätta så packade vi igen och åkte till farmor som bor i Närke. Där stannade vi i tre nätter för att sedan åka hem igen. Nu är vi således hemma och passar på att fixa och röja lite. På måndag börjar jag jobba äntligen! (japp, denna gång känns det helt OK att börja jobba eftersom det betyder AUGUSTI då!) Maken och dottern har en vecka lediga själva då de ska hitta på lite kul saker att ägna sig åt. Skolan och första klass börjar den 16 augusti och en ny fin ryggsäck har inhandlats för ändamålet.

Inga kommentarer: