Bild över Kina

Bild över Kina
Kina - landet som gjort oss till barnfamilj

Sökmotor

Anpassad sökning

3 Juli

Lördag och högsommarvärme redan på morgonkvisten. Jag har skickat iväg mannen och dottern till en närliggande sjö för lite bad och lek. Ett par av våra vänner ska också till samma sjö så det blir roligt för både dotter och man. Själv är jag fortfarande så pass förkyld så jag vill inte sitta i solen i flera timmar med risk för att förkylningen aldrig släpper. Jag tänkte ägna dagen åt att tvätta och åter tvätta. Fördelen med denna värme är ju att tvätten torkar snabbt ute.

Sedan är det meningen att dottern ska sova över hos en kompis inatt, så jag och maken tänkte passa på att gå på bio och kanske ta en bit mat någonstans. Sedan förhoppningsvis en sovmorgon i morgon!

Inga kommentarer: