Bild över Kina

Bild över Kina
Kina - landet som gjort oss till barnfamilj

Sökmotor

Anpassad sökning

4 Juli

I går var jag och maken alltså på bio. Vi såg Beck - Levande begravd. Den var väldigt spännande och läskig. De av er som känner mig IRL vet att jag är lättskrämd - mycket lättskrämd till och med. Vid en av de läskiga scenerna i filmen så skrek jag till av skräck och tjejen som satt bredvid mig fick en extra skräckupplevelse då jag skrek till! Det var helt spontant, men jag lever mig in i filmer som om jag själv vore där. När filmen var slut frågade jag henne om hon blivit rädd och det hade hon. Jag bad förstås om ursäkt men sa att jag är mycket lättskrämd och det var tydligen hon också. Hon fick alltså extra valuta för pengarna på denna bio!

Dottern sov hemma hos en kompis och de hade haft det jätteskoj tillsammans. Det är alltid lika roligt att höra vad de haft för sig och vilka planer de har tillsammans framöver.

Hoppas nu nästa vecka ger oss besked om hur långt CCAA matchat denna gång.

2 kommentarer:

Anonym sa...

jag säger bara Vita frun.....

Siri sa...

Jo, jag vet min vän! Jag ska hålla mig ifrån läskiga filmer, men ibland råkar ju vissa extremt läskiga scener infinna sig.