Bild över Kina

Bild över Kina
Kina - landet som gjort oss till barnfamilj

Sökmotor

Anpassad sökning

15 Mars

Go´kväll!

Jag har lagt till fler länkar, en hel del bra sidor som jag har eller har haft nytta av. Hoppas någon av er får nytta av dessa.

I dag är det exakt två år sedan vi kom hem från Kina och på Arlanda möttes vi av släktingar och goda vänner. Det är en av stunderna jag aldrig kommer att glömma.

Vi var jättetrötta men lyckliga att äntligen kommit hem igen. Det kändes just bra att vara hemma även om vi trivdes bra i Kina, men att få komma hem till sitt eget, kunna gå i morgonrock och såsa de första dagarna i stället för att bo på hotell var skönt.

Tiden går fort när man har roligt, brukar man ju säga. Jag undrar vart de här två åren tog vägen? Och eftersom två år kan gå fort, så borde ett år också göra det menar jag - om vi nu får vänta ett år till på barnbesked!

I dag har AC ringt ut BB och BV gjorde väl det också (eller var det i går?). Grattis till alla nyblivna mammor och pappor! Njut av beskedet och passa på att fira det ordentligt!

Inga kommentarer: