Bild över Kina

Bild över Kina
Kina - landet som gjort oss till barnfamilj

Sökmotor

Anpassad sökning

19 Mars

Åter en ny vecka och i dag kom bakslaget med stort B. På eftermiddagen kom ett ordentligt snöblandat regn-oväder, usch! Som tur var har jag en utomordentligt snäll och trevlig arbetskamrat som gav mig lift hem så jag slapp bussar och tåg i dag på hemvägen.

Helgen var fylld med trevligheter igen. Jag och dottern träffade en väninna med dotter i samma ålder som vår, och de leker så bra tillsammans. Sedan träffade vi spontant på andra bekanta som vi fikade med på stan.

Nu är vi snart inne på månad 11 i vår väntan på nästa barn och syskon. Hursomhelst går tiden hyfsat fort, det är inte långt kvar tills 1 års "jubileet" för väntan! Hur vi ska fira det vet jag inte.

Ikväll är det Anna Phil på TV4 - min absoluta favorit! Jag blev så glad när jag i höstas läste att det skulle komma nya avsnitt i serien.

Jaha, Bolibompa börjar, måste sticka!!

Inga kommentarer: