Bild över Kina

Bild över Kina
Kina - landet som gjort oss till barnfamilj

Sökmotor

Anpassad sökning

12 September

I dag har vi varit på stan då. Jag och dottern var på Cosmonova och såg en film om havet där. Dotter har aldrig varit på bio tidigare och detta är ju en extremvariant av bioduk. Hon var dock mäkta imponerad av det. Därefter åkte vi in till stan och letade tyger. Hon valde fleecetyg och pyjamastyg, så nu får mamma snart sätta sig att sy. Det är roligt. Vi får väl se hur många år till hon vill att jag syr till henne, själv var jag nog 8-9 år när jag inte längre uppskattade min mammas sömnad.

Strax ska jag iväg på tjejmiddag hemma hos en gymnasiekompis. Det är alltid lika skoj. Dottern och pappan ska ha en film/popcornkväll tillsammans.

I morgon är det ridning igen, kul!

Inga kommentarer: