Bild över Kina

Bild över Kina
Kina - landet som gjort oss till barnfamilj

Sökmotor

Anpassad sökning

29 September

Rykten - Rykten om nästa batch. De som nu fått barnbesked har haft LID till och med 13 februari. Jag hoppas på ett par dagar till, men dagen och veckan är inte slut ännu.

Till min kära kollega som är i stora landet på andra sidan pölen (alltså Atlanten) vill jag bara meddela att jag saknar dig här och jag har haft mycket att göra i dag!!! Dr ON har jag haft i öronen och fingrarna värker...

UPPDATERING: Jag läste på en av våra skandinaviska länders adoptionsorganisationers hemsida (det blev krångligt...) och de skriver att cut-offen är den 15 februari, men att CCAA inte ändrat "boxen" i det interna systemet ännu. Det skulle då innebära 6 kalenderdagar denna omgång och att vi nu ligger 89 dagar efter... Vår organisation har i så fall två grupper som kommer att få barnbesked denna omgång, om uppgifterna stämmer. Grattis till dem!

Inga kommentarer: