Bild över Kina

Bild över Kina
Kina - landet som gjort oss till barnfamilj

Sökmotor

Anpassad sökning

7 September

Jaha, så är det söndag igen. I går hade vi en full dag med diverse händelser. Dottern red igen, denna gång på en större ponny som hade mera fart i sig. Det blev skumpig travupplevelse! Hon tyckte dock det var jättekul att rida och längtar redan till nästa gång.
Därefter åkte vi till en hästsportaffär för att se om de har en skyddsväst som passar hennes lilla kropp. Men nej, den minsta storleken fanns inte. Jag ska ringa nästa vecka när de fått leverans och be dem lägga undan en av de två minsta som de får in. Sedan får vi åka dit och prova och eventuellt köpa den. Jag har försökt hitta begagnat, men jag har inte lyckats.
Vi åkte också till IKEA och köpte en bäddmadrass åt dotterns säng, då hon tycker att vår säng är MYCKET mjukare än hennes. Sagt och gjort, vi köpte en bäddmadrass och utlåtandet i dag var att hon sovit skönt. Alltid något.

På kvällen såg vi Lady och Lufsen och hade lördagssnacks till filmen. Sedan somnade hon gott.

Just nu leker hon med en kompis och de klär ut sig och varandra och har jätteskoj! Dottern har dessutom ritat en massa "födelsedagskort" (typ 20-25 st av varierande storlek och motiv) då hon tycker synd om mig eftersom jag alltid jagar födelsedagskort i sista minuten inför kalas... Vi får väl se om hon kommer ihåg att använda något av korten på nästkommande kalas..

Inga kommentarer: