Bild över Kina

Bild över Kina
Kina - landet som gjort oss till barnfamilj

Sökmotor

Anpassad sökning

11 Augusti

Ny dag, i dag är det onsdag. Får vi höra/läsa om några rykten i dag?

Om något helt annat. Om du följt min blogg över de senaste åren kanske du har undrat över några saker. Jag skriver t.ex aldrig om när dottern fyller år. I blir/blev hon sju år. Adoptionsvärlden i Sverige är inte särskilt stor och jag vill inte lämna ut alltför mycket sådana detaljer. Likaså kommer att gälla vid barnbesked. Jag kommer skriva om det, men inga detaljer som vilken provins barnet kommer ifrån, exakt ålder, kinesiskt namn eller exakt när vi kommer att resa.
Sedan kommer jag kanske skaffa en separat reseblogg, då jag är osäker på om denna går att använda i Kina. Resebloggen kommer jag lösenordsskydda och jag kommer sannolikt bara släppa in de jag känner personligen. När resan väl är över kan jag skriva en reseberättelse om resan, så ni blir inte helt utan så att säga.

UPDATE! Nu finns det rykten om att den 16 maj skulle kunna vara cut-off datumet! Det vore fantastiskt!!!

Inga kommentarer: