Bild över Kina

Bild över Kina
Kina - landet som gjort oss till barnfamilj

Sökmotor

Anpassad sökning

17 Augusti

I dag hade vår !! organisation uppdaterat informationen om att CCAA matchat till den 15 maj 2006. Nu återstår att se om/när vi får information om att barnets handlingar är på översättning och sedan väntan på själva samtalet... Tiden kan inte gå mycket saktare känns det som...

UPDATE: I dag har jag på min mail fått översättningsbrev från organisationen!!! Nu börjar det närma sig!

6 kommentarer:

Lisa Papaver sa...

Är ni med i denna omgång??? Hade för mig att ni hade ett senare datum i maj men kanske minns fel...Spännande :-)

Siri sa...

Ja, vi är med! Fick just översättningsbrev och är så glad! Vi har LID 15 maj!

Anonym sa...

Grattis, då hoppas jag att ni inte behöver vänta så länge på BB nu, men nu vet ni ju i allafall att ni har ett barn. Sen får ni reda på vem det är.
Grattis igen.
/Rosie,
mamma till 2 prinsar från Kina

Anonym sa...

Jag har haft ett leende hela em. Tack för den roliga nyheten! GRATTIIIIIIIIIIIIIS!!!
Kram Mit

Siri sa...

Tack Rosie! Ja, snart vet vi. Jag hoppas veckan kan gå fort och helgen med!

Tack Mit, vi hörs väl per telefon?

Isabel Turner sa...

Åhh vad spännande! Att äntligen få besked efter så lång väntan!

/Isabel