Bild över Kina

Bild över Kina
Kina - landet som gjort oss till barnfamilj

Sökmotor

Anpassad sökning

22 Augusti

Söndag - i morgon äntligen måndag! Det är inte ofta jag längtar till måndagar, men just nu gör jag det! Undrar om vi får det magiska samtalet denna vecka? Håll gärna tummarna för mig där ute!

Vår hyfsat nya tvättmaskin krånglar... Lyckades just hitta information om att vi köpte denna i slutet av januari 2009. Men, av alla kvitton som sparas så hittar jag inte just det kvittot! Är det inte typisk? Jag ska kolla på några fler ställen. Förmodligen behövs en tekniker på besök.

Annars så har vi i alla fall köpt film till videokameran i dag, så nu är batterierna laddade!

Såg att jag passerat 20 000 sidvisningar av bloggen! Kul!

1 kommentar:

Lisa Papaver sa...

Nu får de ringa tycker jag!!!!