Bild över Kina

Bild över Kina
Kina - landet som gjort oss till barnfamilj

Sökmotor

Anpassad sökning

4 Augusti

För något/några år sedan lade jag ut en del fina texter och dikter. Har hittat några fler. Om du vill se andra inlägg, kolla ganska långt ner till höger där det finns uppspaltat mina "taggar". Jag brukar skriva det längst ner i inläggen för att man ska kunna gå tillbaka till inlägg senare (t.ex. CCAA uppdaterat). Det har ju blivit en del inlägg från mig under åren, jag är glad att jag "taggade" inläggen redan från start.

An Adopted Child

An adopted child is greatly loved
and soon becomes a part,

Of everything that's treasured,
and held closely to the heart.

An adopted child is looked upon
with special tenderness.

And he or she will always know
the warmest, sweet caress.

For those who adopt children
find joy in little souls.

A child's smile can help them on
toward their chosen goals.

God knows how much mankind
cries out for pure, unselfish love.

And so He sends adopted ones
seemingly from above.

Broken hearts are mended,
in manner meek and mild.

Truly blessed are those
who have an adopted child.

--Author Unknown--



Born In My Heart

I see you in my dreams and feel you in my heart;
Sweet baby waiting patiently, half a world apart.
I try hard to imagine your many gifts and charms,
Passing time until at last, I hold you in my arms.
Soon we'll be together and I'll give you all my love;
My precious little angel from heaven up above.

För mig okänd diktare

Inga kommentarer: