Bild över Kina

Bild över Kina
Kina - landet som gjort oss till barnfamilj

Sökmotor

Anpassad sökning

27 Oktober

Jag har passerat 6000 besökare till min sida! Det är roligt och tack för att ni tittar in!

Snart är oktober slut och vi går in i november och för mig personligen är den gråaste och tristaste månaden av de alla. Dock har vi ju något att se fram emot - decembers alla ljus i diverse former, färger och utföranden.

Hur går det med julklappsinhandlingen då? Ja, jag har inte börjat ännu, men frågat dottern vad hon önskar av tomten - jag har sagt att man kan skicka önskebrev till tomten via internet!! Hon önskar sig en SAAB-bil (alltså en leksak). Så, det ska väl inte vara så svårt för tomten att ordna, eller hur? Annars har vi väldigt svårt att komma på vad vi tycker att hon skulle kunna ha nytta och nöje av. Hon har mycket redan...

Inga kommentarer: