Bild över Kina

Bild över Kina
Kina - landet som gjort oss till barnfamilj

Sökmotor

Anpassad sökning

6 Oktober

Jaha, nu är vi då inne i oktober och hösten gör sig påmind. Jag har plockat fram dotterns mössor och vantar så vi är beredda när den kyliga morgonen kommer. Vinterkängor är inköpta också. Vinteroverallen passar även i år då den vi köpte inför föregående säsong var något stor då. Hon växer inte så det knakar direkt...

Många vänner och bekanta frågar oss när vi kan förvänta oss ett barnbesked. Jag säger som jag sagt minst det senaste halvåret "fråga mig den här tiden nästa år!". Förhoppningsvis vet vi mera då om när det kan tänkas bli. Jag tror vi definitivt får vänta cirka 2,5 år totalt och nu är vi uppe i 17 månaders väntan, således cirka 13-14 månader kvar och jag tror det är rimligt. Däremot kan det ju bli ytterligare längre väntan, men längre än så vill jag inte tänka just nu.

Inga kommentarer: